Algemene Voorwaarden

Laatst bijgewerkt: 20/05/2025

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle activiteiten, diensten en producten aangeboden door Soulway, met zetel te 3128 BAAL, Schaluinstraat 103E  en bereikbaar via sw@soulway.be.

1. Inschrijvingen en betaling

  • Inschrijvingen voor workshops, sessies of trajecten zijn pas definitief na ontvangst van betaling.

  • Betaling gebeurt via overschrijving of een betaalplatform (zoals Mollie, PayPal, etc.).

  • Bij inschrijving verklaar je akkoord te zijn met deze algemene voorwaarden.

2. Annulering door de deelnemer

  • Tot 14 dagen voor aanvang: gratis annuleren (tenzij anders vermeld).

  • Tussen 14 en 7 dagen voor aanvang: 50% van het bedrag wordt terugbetaald.

  • Minder dan 7 dagen voor aanvang: geen terugbetaling mogelijk.

  • Het ticket is wél overdraagbaar aan een andere deelnemer mits voorafgaande verwittiging.

3. Annulering door Soulway

  • Bij onvoldoende inschrijvingen of overmacht (zoals ziekte of technische problemen), behoudt Soulway zich het recht voor om een activiteit te annuleren of te verplaatsen.

  • Reeds betaalde bedragen worden in dat geval volledig teruggestort of – in overleg – omgezet in een voucher.

4. Persoonlijke verantwoordelijkheid

  • Deelname aan activiteiten gebeurt op eigen risico. Luister steeds naar je eigen grenzen.

  • Soulway is niet verantwoordelijk voor lichamelijke of emotionele klachten die tijdens of na een sessie optreden. Je bent verantwoordelijk voor het tijdig zelf aangeven van je grenzen.  Je wordt uitgenodigd om aan een oefening deel te nemen maar je bent tot niets verplicht. 

  • Je wordt gevraagd om medisch of psychologisch relevante informatie vooraf te delen indien deze invloed kan hebben op je deelname.

5. Intellectueel eigendom

  • Alle gebruikte teksten, muziekselecties, oefeningen en concepten zijn eigendom van Soulway en mogen niet zonder toestemming worden gedeeld of gereproduceerd.

6. Privacy

  • We hechten veel waarde aan jouw privacy. Je persoonsgegevens worden verwerkt conform ons privacybeleid.

7. Klachtenregeling

  • We streven naar een respectvolle en veilige ervaring. Heb je een klacht of bezorgdheid? Neem contact op via sw@soulway.be, we zoeken samen naar een passende oplossing.